خلاق‌ترين فوتباليست‌هاي اروپا معرفي شدند
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

آنهايي که توانستند خود را در جريان مسابقه فوتبال بر سايرين ديکته کنند، در فصل نقل و انتقالات طرفداران زيادي پيدا کرده‌‌اند. بسياري باشگاه‌ها تلاش مي‌کنند با اين تيم‌ها با شيوه‌ بازي زيباي تيکي تاکا رقابت کنند.

10 نفر از بازيکناني که بيشترين موقعيت‌ها را روي دروازه حريفان ايجاد کرده‌اند؛ به شرح زير معرفي مي‌کنيم:
10- پل اسکولز، منچستريونايتد

اسکولز بدون شک يکي از اساطير فوتبال است.

هافبک منچستريونايتد همچنان در سن 37 سالگي و پس از بازگشت دوباره از بازنشستگي سطح بسيار بالاي استاندارد فوتبال خود را نشان مي‌دهد.

ژاوي در يکي از مصاحبه‌هاي اخير خود اعلام کرد: در 15 تا 20 سال اخير اسکولز بهترين و کامل‌ترين بازيکن مياني است که من ديده‌ام.
9- خوان ماتا، چلسي

خوان ماتا پس از پيوستن به چلسي از والنسيا در تابستان گذشته، فصل فوق‌العاده‌اي را در ليگ برتر پشت سر گذاشت.

لژيونر اسپانيايي به سرعت خود را با شرايط حاکم بر فوتبال انگليس وفق داد و به يکي از بازيکنان کليدي آبي‌پوشان تبديل شد. وي در اين فصل 22 پاس گل داده است.

بازيکن 24 ساله مهارت پاسکاري خود را در انگليس تقويت کرد و شيوه بازي‌ خود را گسترش داد و هر بار يکي از آنها را در فوتبال چلسي به نمايش گذاشت.
8. فرانک ريبري، بايرن مونيخ

فرانک ريبري در اين فصل بوندس‌ليگا در ترکيب بايرن مونيخ بهترين شرايط خود را تجربه کرد. لژيونر فرانسوي مهارت فوق‌العاده‌اي در عبور دادن توپ با هر دو پا دارد.

ريبري 23 گل براي فيناليست ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل خلق کرد.
7. ادن هزرد، ليل

ادن هزرد لژيونر بلژيکي فصل گذشته در ليگ يک با ليل درخشيد و در نهايت تابستان با مبالغ هنگفتي براي انتقال مواجه شد.

بازيکن 21 ساله بدون شک با توانايي باز کردن بسته ترين خطوط دفاعي در هر باشگاه اروپايي موفق خواهد بود. منتظر خواهيم بود تا ببينيم هزرد در ادامه در کدام يک از باشگاه‌ها در فصل آينده توانايي‌هاي خود را به رخ خواهد کشيد.
6. کريستيانو رونالدو، رئال مادريد

شايد پس از به ثمررساندن گل‌هاي فراوان در سال‌هاي اخير، به نظر برسد که جايي براي حضور وي در ميان 10 نفر برتر خلق موقعيت گل بر روي دروازه حريف ندارد، اما وي در اين فصل پاس‌ گل‌هاي فراواني نيز به آمار گل‌هاي خود افزوده است.
5. داويد سيلوا، منچسترسيتي

سيلوا به اندازه کافي بدشانس بود که در تيمي به ميدان برود که تعداد زيادي بازيکن شبيه به او داشته باشد. بنابراين سيلوا مجبور به ترک اسپانيا شد تا شايستگي‌هاي خود را در جاي ديگري نشان دهد.

ستاره منچسترسيتي استاندارد بازي خود را به در جه بالاتري در ليگ برتر رساند و اکنون توجهات بيشتري را نسبت به زمان حضورش در والنسيا به خود جلب کرده است.
4. مسعود اوزيل، رئال مادريد

اوزيل از زمان پيوستن به رئال مادريد به موفقيت‌هاي بزرگي دست يافت. وي پس از جدايي از وردربرمن و قرار گرفتن در ترکيب قوهاي سفيد در سال 2010، 33 پاس گل داده است.

اوزيل که اکنون خود را در يکي از بزرگترين باشگاه‌هاي جهان تثبيت کرده بدون شک يکي از خلاق‌ترين بازيکنان اروپا است.
3. ژاوي، بارسلونا

ژاوي يکي از قهرمانان اصلي نسل اخير باشگاهش است که فوتبال اروپا در 5 فصل گذشته وارد مرحله جديد کرده است.

ژاوي با پا به توپ شدن‌هاي ماهرانه و بسياري از توانمندي‌هاي فيزيکي، به يکي از ستون‌هاي اصلي بارسلونا تبديل شده است.

ژاوي در ژانويه با 93.3 درصد صحت پاس به عنوان دومين بازيکن برتر اروپا شناخته شد.
2. آندره پيرلو، يوونتوس

پيرلو يک بار ديگر در اين فصل خود را نشان داد. وي پس از 10 سال از ميلان جدا شد. پيرلو به دليل توانايي‌ در ارسال پاس‌هاي بلند و کوتاه از هر نقطه زمين يکي از خلاق‌ترين بازيکنان اروپا است. حملات بيانکونري همه توسط اين بازيکن 32 ساله شکل مي‌گيرد. وي همچنين مهارت خاصي در ديدن فضا‌هايي دارد که هيچ کس قادر به ديدن آنها نيست.
1. ليونل مسي، بارسلونا

ليونل مسي نه تنها بزرگترين گلزن اروپا که خلاق‌ترين بازيکن قاره است. اين بازيکن 24 ساله 65 گل از 177 گل بارسلونا را در اين فصل به ثبت رساند. مسي همچنين 28 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. اين به اين معناست که مسي 25 درصد از گل‌هايي را که خودش به ثمر نرسانده، خلق کرده است.

مسي مي‌تواند به دليل توانايي در پاسکاري، سرعت جرقه‌اي که مي‌توانند بهترين خطوط دفاعي را نيز با چالش روبرو کند بهترين دهنده پاس گل دنيا انتخاب شود.

سايت بليچر اسپورت در گزارشي نوشت: فوتبال اروپا پس از نسل طلايي اسپانيا کاملا تغيير کرد. بارسلوناي اسپانيا در صحنه ظاهر شد و تأثير بيشتري بر خلاقيت فوتبال گذاشت.

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.